Tlačivá ohľadom reklamácie

Formulár pre reklamáciu
Reklamačný poriadok
 

Kontakt ohľadom reklamácie

Juraj Šutý
Telefón:   0903 777 730
E-mail:    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 


 

UPOZORNENIE

Od 14.12.2016  prichádzajú do platnosti nové podmienky reklamačného konania. Spôsob vybavovania reklamácií u výrobcov Porta, Dre a Invado má za úlohu zefektívniť a skvalitniť vzájomnú spoluprácu - riešenie reklamácií by malo byť jednoduchšie a rýchlejšie.

Niektoré uznané reklamácie už nebudeme od Vás odoberať...konkrétne: poškodená časť zárubne, alebo poškodená celá zárubňa, poškodené dvere - uvedené sa netýka výrobkov značky Dre.

O konkrétnom postupe Vás budeme v predstihu informovať.

Budeme odoberať len:

  • sporné reklamácie
  • reklamácie, kde výrobca usúdi, že vadu ktorá je predmetom reklamácie je možné opraviť resp. odstrániť
  • reklamácie kedy sa tovar zabalený v obale nezhoduje so štítkom nalepeným na obale /typ tovaru v krabici sa nezhoduje s popisom na štítku/ -  reklamácie tohto typu by mali byť minimálne nakoľko sú naši skladníci poučení, že v žiadnom prípade sa nesmie stať, aby odišiel z nášho skladu tovar, ktorý nie je náležite skontrolovaný/

Venujte prosím zvýšenú pozornosť  fotografiám, kde sa nachádzajú názorné príklady ako je potrebné zasielať fotodokumentáciu na dvere a zárubne, aby boli reklamácie uznané. Uvedené vyžadujeme na základe požiadaviek od jednotlivých výrobcov.

Fotografie - vzory:

Vždy nám pošlite vypísaný reklamačný protokol, ktorý nájdete na našej stránke.

Produkty je potrebné pred začatím montáže dôkladne skontrolovať. V prípade poškodenia zdokumentovať fotografiami podľa vzorov v prílohe.  Reklamácia na tovar, ktorý je už namontovaný, resp. upravovaný /mechanické poškodenie tovaru/ bude zo strany výrobcu zamietnutá.